ازدواج تاثيري در كاهش ميزان جوش‌ ندارد
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

ازدواج تاثيري در كاهش ميزان جوش‌ ندارد


سلامت نيوز: دانشيار گروه پوست علوم پزشكي تهران گفت: ازدواج تاثيري از نظر تنظيم هورمون بدن و كاهش جوش ندارد بلكه جوش‌ها به مرور زمان كاهش مي‌يابد و ممكن است دوره‌شان طي شده باشد و اين باوري است كه در مردم جا افتاده است.

كامران بليغي در گفت‌وگو با فارس در مورد دلايل ميزن شدت جوش توضيح داد: برخي بيماري‌هاي غددي منجر به افزايش ميزان جوش مي‌شود همچون خانم‌هاي كه اختلالات هورموني، كيست تخمدان و يا بيماري پلي‌كستيك pcos دارند كه هم جوش زياد و هم موهاي زائدي دارند.

وي در پاسخ به اينكه آيا ازدواج تاثيري بر اختلافات هورموني و كاهش ميزن جوش دارد گفت: جوش زدن ربطي به ازدواج كردن يا مجرد بودن ندارد و فرد در يك برهه زماني با اين مسئله مواجه است كه به مرور زمان حل خواهد شد و اين روايتي است كه در مردم جاافتاده است و گذر از آن سن كه جوش ايجاد مي‌شود عامل اصلي است.

عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران جوش ديررس را علامتي براي وجود برخي بيمار‌هاي غددي يا بيماري‌هاي روماتولوژي در بدن عنوان كرد و گفت: اين جوش‌‌ها معمولا تا چند سال پايدارند و در خانم‌ها بيشتر ديده مي‌شود.

اين متخصص پوست و مو در مورد راهكار درمان جوش گفت: جوش‌هاي خفيف را مي‌توان به صورت موضعي درمان كرد. ولي از جوش متوسط تا شديد را از درمان‌هاي عمومي استفاده كرد چون در صورت درمان نشدن جاي جوش باقي مي‌ماند.

بليغي خاطرنشان كرد: بايد جوش را قوي درمان كرد كه اولين درمان با مصرب آنتي بيوتيك روي ميكروب‌هاي سطح پوست اثر مي‌گذارند و هم اينكه آنتي بيوتيك‌ها ضدالتهابند. هورمون درماني و استفاده از داروي آكوتان در موارد خاص با تجويز دقيق هم مي‌تواند موثر باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:16 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 911
بازدید کل : 66211
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما